Pack 'n Go met wasbaar papier

dinsdag 27 maart 2018

Jawel, E-I-N-D-E-L-I-J-K naaide is nog eens iets dat niet puur functioneel is (vouwgordijnen, x6, dat telt niet als recreatief naaien, maar past in het rijtje 'geldbesparend naaien'. Vouwgordijnen op maat laten maken, dat is gewoon pokkeduur).

Het werd een Pack 'n go (van Mind the Whale), in tweevoud! Het kersverse wasbare papier (aka kraft-tex of snappap, onder andere merknamen) mét metallic laagje sprak tot mijn verbeelding. En babyborrels zijn steeds goed voor een schop onder mijn naai-kont dus ik schoot ruim 4u voor de deadline uit de startblokken. In die 4u gaf ik mijn kinderen nog te eten, twee keer zelfs, ik douchte nog en maakte mezelf presentabel. In mijn boekje hebben we het hier dus over 'snelle' naaisels.
Een turnzak, zwemzak, boekentasje, lunchzakje, schooluitstaptasje, enfin, you name it, de pack 'n go is multifunctioneel en dus perfect cadeaumateriaal.
Ik maakte een versie met het bodemdeel in rosé gouden papier, voor Rosanne (met zo'n naam was dat snel beslist). De kippenstof in de roze versie herkent u (heel misschien, want die ligt al een eeuwigheid in de restjesbak) van hier. De koperkleurige rits past pérfect bij dat rosé goud.

De 'gouden' versie met bodemdeel in mintkleurig nepleer werd er eentje voor haar nichtje Manon die ondertussen al bijna een jaar is maar schromelijk verwaarloosd werd op babycadeaugebied.  Het ritszakje met wasbaar papier voerde noch keerde ik. Gewoon slechte kanten op elkaar en naaien maar.
Verder koos ik voor zeilringen om het koord door te stoppen, wit voor de gouden versie, koper voor de rosé versie.
Deze Pack 'n Go's zijn de kleine versies, ruim voldoende voor kleine (zusje Mariëtte van 18 maanden showt het tasje), en ook iets minder kleine mensjes.
Op naar meer positieve naaivibes!



9 opmerkingen

  1. Oh hele leuke. Misschien maak ik die ook wel voor een grote broer bij een babybezoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi met die bling bling! Ik zit wel in naaimodus ... Veel kleren, maar ik denk dat ik me toch ook nog eens aan tas moet wagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lag strike met de schop onder uw naaikont ;). Maar hé, als dat zo'n schoon resultaten geeft, dan wil ik ook wel eens mijn voeten uitsteken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke tasjes! En hoe creatief verwerkte je dat wasbaar papier seg! Toch nog es nadenken of ik met mijn restjes wel mandjes ga maken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo mooi afgewerkt! Nog chiquer dan van de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik zou er niet aan denken om dat in een rugzakje te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof idee dat wasbaar papier gebruiken voor een rugzakje! En wat knap van je om dat in 4u klaar te spelen, én je kids te eten geven, én jezelf klaarmaken! Ik doe het je niet na :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I am Sophie from Canada, I once suffered from a terrible and chronic als ,since 30years now , the doctor told me there was no permanent cure i was given medications to slow down its progress, i constantly felt my health was deteriorating as i constantly go out of breath,and this illness was really terrible especially when am going out with my friends, i have this constant disorder for about 30 years, this was really a terrible illness ,on thin one day that i was going through the internet,and i came across a post of Mrs kate on how his husband was been cured from als through the help of Dr Williams herbal product, I contacted this herbal doctor via his email and explain everything to him and make purchase of his product,few days later he sent me the herbal medicine through courier service, when i received the herbal medicine, i used it for 1 months as prescribed by Dr Williams and i was totally cured within those week of usage,on thin now i have not experience any sign or characteristics again . for more information you can email him on drwilliams098675@gmail.com for help

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh very nice. Maybe I also make it for a big brother at a baby visit

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.